Hoe trek ik mijn ideale klant aan?
Heb duidelijk wie jouw ideale klant is:
- Wat is zijn/haar missie?
- Wat vind hij/zij belangrijk in het ondernemerschap of het leven?
- Waar loopt hij/zij tegenaan?
- Wat is het verlangen van jouw ideale klant?
Vaak heb jij een klik met mensen die op jouw lijken. Houd er dus ook rekening mee dat jouw doelgroep dus voor een groot gedeelte op jou kan lijken.
Wees de expert
Om te laten zien dat jij verstand hebt van jouw vakgebied is het belangrijk dat jij laat zien wat jij allemaal weet. Zo wek je vertrouwen en laat jij zien dat jij de expert bent. Deel dus waarde en tips!
Zet jezelf neer als personal brand:
Niemand is zoals jij en daarom is dit de perfecte manier om jou te onderscheiden van de concurrent. Denk daarbij aan de hele look en feel wat jij wilt uitstralen qua tekst, foto en video. Wat voor gevoel moet diegene bij jou krijgen? Denk daarbij bijvoorbeeld aan:
- Kleuren van jouw huisstijl – kleuren die passen bij jou en jouw ideale klant
- Belangrijkste kernwaarden
- Jouw verhaal
- Waarom jij doet wat je doet / wie jij kan helpen / hoe jij diegene kan helpen
Foto voor http://www.woodlight-photography.nl/
Laat mij je helpen aan authentieke foto’s van jou als personal brand
Ik ben personal branding fotograaf en ik kan jou helpen om de ideale klanten aan te trekken. Doordat ik de authentieke jij als uitgangpunt gebruik, zal je altijd onderscheidende foto’s krijgen. Door middel van een uitgebreide vragenlijst leer ik jou zo goed mogelijk kennen en maak ik een moodboard op maat. Daarbij laat ik de hele sfeer, kleurgebruik en emoties zien. Hoe meer jij mijn ding laat doen, hoe creatiever en onderscheidender de foto’s worden. En dat is super belangrijk, want beeld is het eerste wat mensen zien, dan pas gaan ze verder lezen. Wil jij nieuwe foto’s voor jouw website en social media waarin jouw persoonlijkheid te zien is? Jij authentiek bent en onderscheidend? Laten we dan eens kennismaken en kijken wat ik voor jou kan betekenen.
Eén reactie